Ida redovisar sig

Nähä, då var det väl dags för en liten uppdatering. Kära vänner, jag jobbar på och jonglerar så gott jag kan. Igår redovisades den sista av den mängd olika kurser, projekt och kampanjer jag arbetat med de senaste veckorna (eller månaderna rättare sagt). Allt har gått som solskensdagar- det är ju faktiskt konstigt att inte fler saker gått åt he-piiip-te. Om man ska tro på lagen om alltings jävlighet så borde jag ha stupat för länge sen, men jag står stadig, om än lite trött.

Ett axplock från veckornas arbete följer här:

kursen i visuell kommunikation gick ut på att göra skoivomslag och affisch


Igår var de te å jobbe å jobbe. Kändes som att vara ledig- ibland är det ju skönt att slippa prestera kreativt. Och dagen till ära, i det uuuunderbara vårvädret, så ska jag packa ihop mitt bohag och lämna denna gudsförgätna ö.

Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0