Flyg nyckelpiga...flyg

Ojoj..flyg inte iväg nu lilla syster. Vänta på mig. Jag vill oxå flyga..fast inte riktigt lika högt...och fort...
Vänta lite...klart jag vill åka...vartsomhelst med dig. Så klart att vi ska..Låt mig bara reda ut den här soppan. Du vet, det är soppa på den här sidan också. Eller karusell om du så vill.

Jag sitter just och läser platsannonser i Göteborg...får jag inte bo kvar här så får jag väl bo där. Det är inte lätt att vara flyttbar. Eller rotlös. Bättre rotbar och flyttlös. Eller på sina egna villkor i alla fall. Betald semester..ha, du är ju rolig du. Vem vill betala den?

Nä upp med hakorna nu, positivt tänk. Vi ska lösa det här, det slår jag mig i backen på. Allting löser sig alltid- på ett eller annat sätt.

Men du blir så drastisk så jag hinner inte riktigt med. Det är ungdomen! Om ett par dagar har jag fler svar åt dig. Då vet jag nog antingen eller. Om jag ska bryta upp eller fortsätta gräva där jag står. Ljusare tider ahead!!

Kanske Erik har rätt, kanske är det bättre att vara kille? Nä. Vi antar utmaningen och rider ut stormen. Vi biter ihop och kämpar på. Det var ju det här vi ville ju! Dåså. Då kör vi på det. Kör vidare fast reglerna ändras.



Puss I LOVE YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0