Vad var det jag sa?!

Ja, det är sannerligen skönt att ha rätt, och jag vill inte på något vis rubba det i någons nylle,
men.. jag vill samtidigt påpeka att när det fanns de småaktiga människor som tvivlade på
en tjejs möjlighet att bli brandman så skrev jag en hel uppsats om hur cool hon var som visst
skulle bli det! Och det var, vadå.. fyra, fem år sen? Ha! Det är ljuuuuvt att veta bättre!



Bästa, fantastiskaste, underbaraste åsa, du skulle bara veta hur stolt jag är över dig, för
att du gav dig fan på att fixa det, för att du aldrig gav upp, för att du satsade allt på din dröm,
för att du visar att det går bara man kämpar tillräckligt, för att du överträffat dig själv gång
på gång, för att du aldrig klagat utan bitit ihop och kämpat på, för att du envist följt din väg!

Du är rock'n'roll och bubbelplast!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0