Stonage

Tjohoo...Du skulle ha vart med i helgen heeelt galet. Jag har nog aldrig gjort någon så crazy faktiskt...
Sova över långt ner i marken...i en grotta. Det var schwainigt kallt, det säger jag bara. Men nästa år ska du förlja med. Sjukt kul Lucia-tradition ju.

Ja vi saknade dig..fast det var ett farligt ställe att vara galen på..som jag kan bli ibland när det finns lite faror man kan akta sig för. Hål att trilla ner i och bråddjup kalla som slusch..eller stup med extrem rasrisk. Det bara ber ju om att bli lite klättrade i. Men jag är så vuxen och förståndig nu så jag tog det ganska lugnt. Jo, det är säkert...fråga bror. Eller förresten ...gör inte det.



Hoppas din luciahelg har varit till belåtenhet. Snart ses vi hemma och får ha lite julmys.
Jag ska börja en kurs i fiske nu i vår. 15 poäng fiske. Crazy. Men vem vet..det kan vara min nya hobby. Flugfiskemästarinnan Åsa...eller pimpelexperten...Det kan bara bli bra.

Jag hoppas ju komma med i vinter-äventyrskursen också..den inkluderar en fyradagars-vistelse i Sälen bl.a. Jag är 3e reserv på den. Håller tummarna.
 
Mitt vick går ut på fredag, sen är jag "polare" i äldreomsorgen här i kommunen. Det kan vara allt från hemtjänst till något boende eller personlig assistent. Kan bli mycket intressant. Pusspuss alla!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0