Dagens tips...

Nä.
Jag visste inte vad F&B var för nåe. Så mycket klokare jag blev av ditt fantastiska utlägg om budgätter, heltäckningsmattor och Åke-vahettere på lotto. Tack.

Men vad HAR du gjort på ditt ben. Du verkar ju helt bindgalen. Kan man verkligen släppa dig i möblerade rum? Eller ska du hållas kopplad? Det är strängt förbjudet att vara så vårdslös. (Vårds-lös, vår-dsl-ös, vård-slö-s...) Du vet ju att eftersom inte jag kan vara där hos dig och se efter dig så måste du själv ta på dig det. Se efter. Ta hand om. Var rädd om. Som jag skulle ha gjort om jag kunde. Som ingen gjorde med mig heller när jag dansade mig gul och blå. Se så...upp iväg och ta hand. Om.

Ja det var den sötaste, roligaste julkalendern jag sett. Fantastiskt att de verkligen har tänkt till. (Vem gör det i dagens samhälle. *Bitter underton*)  www.oioioi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0