Alea acta est...

Japp, så var det min tur att ge ett bidrag här till klubben för inbördes beundran. It takes two to tango. Säger de. Så vi kan se det här lite som en tango. Eller två fantastiska sidor av ett ännu mer fantastiskt mynt. Om myntet är Sverige...eller två systrar.

Håll till godo kära vänner och håll i er för det kanske inte blir så lätt att hänga med alla gånger. Då kan man alltid låsas. Att man hänger med.

Nu är jag vaken på övertid...jag som tänkte tjäna in en sovtimme inatt. Bara för att ligga på plus. För det ska man alltid göra. Det blir bäst så.

Men nu ligger jag på plus på vakentimmarna istället. Det går ju det med.

Jag gick i en affär idag och kollade på fina saker, och jag hittade saker överallt som fick mig att tänka på dig, kära syster. Den hade Ida tyckt om, tänkte jag. Och den, och den...


Det betyder att du fattas här hos mig. Fast att du ändå finns här på något sätt. Puss på dig min darling. Du är så himla fin och bra. Jag är stolt över att vara din syster!




Kommentarer
Postat av: syster i

vilken bra bild att skylta med så här i början av en blogg. tänker att vi borde försöka göra nåt slags gott första intryck (på alla våra fans och läsare).

2008-12-03 @ 21:40:14
URL: http://bystromliffner.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-12-03 @ 21:43:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0