show must go on...

Du syrran...nu har jag bara två dagar kvar på mitt älskade, älskade jobb...buhuuuuu..*snyft*
Men jag är så glad för att jag har fått vara där. Nu är det snart tester och bara jag ser till att klara dem så ska jag nog ha mitt på det torra...hoppas jag. Idag t.ex. var jag stark när jag körde bänkpressen. Det är bra. Ska bara få med alla de andra momenten oxå så är det lugnt ju...

Det blir nog lite senare än den 14e, 15e som de sa först..mer tid för mig att träna. Tiden bara rinner iväg för mig ändå. Tänkte att tre månader är ju lång tid, då hinner jag träna upp mig ordentligt så det räcker och blir över...men så mycket starkare vet jag inte om jag har blivit.  Bara lite...

I morgon ska vi ha julfest..funderade ett tag på om jag inte skulle ta och bli riktigt jäv*a packed och bara göra helt sjuka saker..dansa på borden och kanske decka...eller oxå så tar jag det piano, uppträder lugnt och sansat och inte alls som ett barn i en godisaffär;-) Det kommer bli kul, men jag ska ju jobba på fredag oxå så det blir nog det sistnämnda alternativet den här gången. Tråkig, jag vet.

På måndag ska jag gå introduktion på mitt nya jobb. vart det nu blir. Ingen aning. Det löser sig.

Nu har jag varit vaken på övertid igen så jag måste pussa min lap godnatt och slå igen dess magiska vingar för ikväll. Puss på dig oxå och alla er andra underbara därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0